Denne side har begrænset support til din browser. Vi anbefaler at skifte til Edge, Chrome, Safari eller Firefox.
Tillykke! Din ordre kvalificerer til gratis forsendelse DU ER 699,00 DKK FRA GRATIS FRAGT

SPAR 10%

14 DAGES RETURET

1-3 DAGES LEVERING

Kurv 0

Tillykke! Din ordre kvalificerer til gratis forsendelse Du er 699,00 DKK fra gratis fragt
Der kan ikke købes flere produkter

Produkter
Par med
Gratis
Fragt, afgifter og rabatkoder beregnes ved kassen

FAQ

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Du kan altid kontakte os via Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

Bestilling og betaling

Hvordan foretager jeg en bestilling?

Du skal først lægge et eller flere af vores produkter i kurven, hvorefter du fortsætter til check-out, hvor du kan lægge din ordre. Hvis du har spørgsmål om hvordan du foretager en bestilling, kan du kontakte os via Kontakt os.

Kan jeg ændre eller annullere min bestilling efter, at den er afgivet?

Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, skal du
hurtigst muligt henvende dig til os via Kontakt os. Desto hurtigere dy henvender dig, jo større er chancen for, at vi kan nå at ændre eller annullere den.

Hvilke betalingsmetoder accepterer vi?

Vi accepterer Dankort, Mastercard, Visa, MobilePay, Apple Pay, Google Pay, ViaBill og Gavekort.

Kan jeg betale med gavekort eller rabatkoder?

Ja, det er muligt at anvende rabatkoder ved check-out. Du
kan også anvende et gavekort.

Levering og returnering

Hvor lang tid tager det, før jeg modtager min ordre?

Vi behandler din ordre inden for 1-2 dage, og vores leveringstid er 1-3 dage.

Hvilke leveringsmuligheder tilbyder vi?

Vi tilbyder DAO Pakkeshop, DAO Hjemmelevering, GLS Pakkeshop, Burd Hjemmelevering og International levering med PostNord.

Hvilke lande leverer vi til?

Vi leverer til Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Irland, Italien, Kroatien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Østrig, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland og Ungarn.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Du kan spore, hvor langt din ordre er, ved at bruge det trackingnummer, som du har fået tilsendt på mail. Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du kontakte os via Kontakt os.

Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?

Hvis du ønsker at returnere, eller bytte en vare, skal du henvende dig til vores kundeservice via Kontakt os.

Hvor lang tid tager det at få refunderet pengene ved en returnering?

Når din returpakke er ankommet til vores lager, så bliver den behandlet og godkendt inden for et par dage, hvor efter at din refundering vil blive igangsat. Herfra går der ca. 5-7 dage, alt efter din bank, inden pengene afspejles på din konto.